Leveringsvilkår

Transport

 

Blir varen din skadet eller blir borte under transport, er Bygdeservice Hage ansvarlig. Oppdager du skade på pakken eller manglende sending, må du gi beskjed til kundeservice innen 14 dager.

Dette kan gjøres på e-post: ole@bygdeservicehage.no

 

Dersom varen blir skadet eller blir borte ved retur til Bygdeservice Hage, har du som kunde sendingsansvar. Du må da dekke kostnadene forbundet med dette.

 

Pakker som ikke hentes på Posten, returneres til oss.

Returfrakten på 250,- trekkes fra når vi refunderer beløpet for pakken du ikke har hentet.

 

Leveringstid

 

Normal leveringstid på lagervarer er 3-5 virkedager.

 

Enkelte produkter har en estimert leveringstid oppgitt. Dette betyr at varen ikke er på lager for øyeblikket. Den kan enten være midlertidig utsolgt, eller så må produktet spesialbestilles. Estimert leveringstid er kun et estimat på hvor lang tid det kan ta å skaffe varene. Leveringstiden kan avvike av flere grunner, for eksempel dersom produktet er utsolgt hos leverandør, eller dersom det er forsinkelse i bestillingsrutiner og transport.

 

Sporing

 

Når varene sendes fra vårt lager, får du et sporingsnummer på e-post.

 

Du får en SMS fra ditt nærmeste postkontor når din pakke er klar for henting.

Det er derfor svært viktig at du oppgir riktig mobilnummer og e-postadresse når du registrerer deg som kunde.

Husk å oppdatere personopplysningene dine ved eventuelle endringer.

Utviklet av Creative, en del av Yes Group